داليا اللي يمشي عادي. كلمات اغنية اللي يمشي عادي داليا 2021

مع السلامه للي عايز يمشي حالات واتس آب والمركب الي تودي مترجعشي
اللي عاشوا ف خيرنا غيرنا جيه وغواهم راحوا ف الدوامه تاهوا مع السلامه واللي لما الدنيا ضاقت جم يحنوا نسيوا انه الجراح بتسيب علامه اللي يمشي يمشي عادي مش هنزعل يوم عليه واللي باقي علينا اهلا حضننا ده اولي بي فوق دماغنا مكانه عالي وف عيونا هنداريه ماحنا عشنا لناس باعونا ف النهايه خدنا ايه النوايا تبان ف شده ومين هيرضي يكون معاك وقت اما تتعب هتلاقيه اه صحيح الناس معادن والمثل بيقول تحرص بس مبنعملش بيه

مهرجان مع السلامه للي عايز يمشي غرقو السفينه اوشا الصغير و سعد حريقه و عمر حفظي - توزيع حريقه.

كاريوكي اللي يمشي عادي
كاريوكي اللي يمشي عادي
Stream Elly Yemshy 3ady داليا
مع قناة حمدي ووفاء اللي نورونا في البيت
اغنية مع السلامه تشغيل
وَالْمُرَكَّب اللَّيّ تُؤَدِّي مترجعشي مع السلامه اللي عايز يمشي والمركب اللي تودي مترجعش

كلمات اغينة اللي يمشي عادي.

2
داليا
عايز رد لسؤالي واوعوا تقولو
اللي عايز يمشي عادي, اشترك في قناة داليا الرسميةhttps://goo
اللي يمشي عادي mp3
اللي عايز يمشي عادي, اشترك في قناة داليا الرسميةhttps://goo
اللي يمشي يمشي عادي كلمات الأغنية اللي عاشوا ف خيرنا غيرنا جيه وغواهم راحوا ف الدوامه تاهوا مع السلامه واللي لما الدنيا ضاقت جم يحنوا نسيوا انه الجراح بتسيب علامه اللي يمشي يمشي عادي مش هنزعل يوم عليه واللي باقي علينا اهلا حضننا ده اولي بي فوق دماغنا مكانه عالي وف عيونا هنداريه ماحنا عشنا لناس باعونا ف النهايه خدنا ايه النوايا تبان ف شده ومين هيرضي يكون معاك وقت اما تتعب هتلاقيه اه صحيح الناس معادن والمثل بيقول تحرص بس مبنعملش بي
عاد عاد ي قلبي انتي مشكورة اللي يمشي عادي مطلوبة اكثر Mp فبقوله : يا بيه مش عايز تعملها CT skull

.

29
اللي يمشي عادي
كلمات اغنية اللي يمشي عادي داليا 2021
اللي يمشي يمشي عادي كلمات
مهرجان مع السلامه للي عايز يمشي غرقو السفينه ريمكس Dj BERHE دي جي برهي